HTML

Boblbee

A Boblbee-termékekkel kapcsolatos híreket, érdekességeket találod itt. www.szupertaska.hu
TÁJÉKOZÓDJ ÉS RENDELD MEG SAJÁT SZUPERTÁSKÁDAT!

Kérdezz MOST!

Friss topikok

2007.11.05. 19:31 boblbee

Egy szupertáska életet mentett? - Gerincet biztos!

A termékek többsége megvásárolható!
Csatlakozz Te is a Boblbee-rajongók táborához!
 

2007 októberében egy e-mail érkezett a Boblbee svédországi központjába. A fiatal motoros vásárló arról írt, hogy hogyan védte meg az egészségét és talán az életét is a frissen vásárolt Boblbee-szupertáska, valamint képeket is küldött a "hős táskáról".
Az alábbiakban Brandon C. levelének fordítását közöljük. A képekre kattintva a teljes képgaléria is megtekinthető.

(Emlékeztetőleg: a Boblbee 'Megalopolis' szupertáskáit a TÜV kiváló gerincvédőnek minősítette.)

Fordította: Varga Tibor Ádám

Képgaléria!


Hello Mara!

Mégegyszer köszönöm az információkat a héjról, amit egy hónapjra rendeltem. Hadd osszam meg veled a legfrissebb híreket a táskával kapcsolatban. Említettem korábban, hogy a 2006-os Honda CBR600RR narancssárga motoromon lévő törzsi mintát akartam rátenni a narancssárga Boblbee héjra. A megfelelő mérettel és azzal kisérleteztem, hogy miként helyezzem el a mintát a héjon... keresztbe az egészen, vagy a két oldalra egyet-egyet ahogy a motoron van.


Hát, múlt szerdán kint voltam motorozni, semmi extra, kicsit borús idő, de teljesen üres volt az út. Éppen balra kanyarodtam egy másik útra, amikor egy fickó úgy gondolta, hogy ő is épp azon az úton akar menni, de "nem vett észre, mert a szélvédő be volt homályosodva", és nekem jött. Ja, nem vett észre egy 190 centis fickót rikító narancssárga motoron rikító narancssárga Boblbee hátizsákkal. Szóval nekimegy a motor jobb hátsó felének, ami engem a gyönyörű motorommal együtt felborít... igen, kis sebességű baleset, de ahogy egy autó elüt, a motor pedig rád borul ahogy esel, az fáj. Gondoltam egy világnyi sérülésnek nézek most elébe, de egy dologgal nem számoltam: a BOBLBEE-mmel. A táskám érte a talajt, nem a hátam vagy a fejem. A táskám szenvedte el a durva bánásmódot és engem megkímélt. A saját lábamon tudtam távozni.

Köszönet a nagyszerű táskákért, tudtam hogy az igazira találtam, amikor megvettem az enyémet, de ez az eset igazán megggyőző volt! Az életbe nem fog senki rábeszélni más táskára. A baleset összegányolta amit egy hónapja vettem és remélem a fickó biztosítása fedezni fogja egy új táska megvételét, de ha nem, akkor magam veszek újat. Nem motorozok nélküle. Szabvány felszerelés a sisak, a dzseki és a kesztyű mellett.

Mellékeltem képeket arról, ahogy a motorom eredetileg kinézett (két hónapos) és hogyan viselte a táska helyettem a fájdalmat.



Tájékoztatólag: A gerincvédelem a srácnak 40-55 ezer Ft-jába került.

Nézd meg a közelképeket arról, hogy ez esetben milyen sérüléseket szenvedett a szupertáska ahelyett, hogy a vásárló háta sérült volna.

Képgaléria

Rendelj közvetlenül a márkaképviselettől a 06 30 332 5211-es számon!

 

www.szupertaska.hu


Kapcsolódó cikkek:
Táska és hátvédő egyben
Ötössel vizsgázott a Boblbee-táska

 

Szólj hozzá!

Címkék: motor mercedes honda bmw sérülés suzuki védelem biztosítás motorozás gerincvédelem hátvédelem gerincvédő hátvédő hátprotektor gerincprotektor motorbaleset motoros baleset koccanás frontális


A bejegyzés trackback címe:

https://boblbee.blog.hu/api/trackback/id/tr100219513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása